Potwierdzamy że na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Umiejętnościowe akceptujemy tu przedstawione książki do superwizji końcowej:
zabawa lingwistyczna – „Negatywne skutki wpływu turystyki na środowisko przyrodnicze na przykładach z Polski” i „Od realizmu magicznego do realizmu miejskiego. Swoista walka pokolenia na przykładzie postaw i literatury Gabriela Garcii Marqueza oraz Jorge’Franca”
gra decyzyjna : „Badanie generacji supercontinuum w pierwszych światłowodach krzemionkowych” i „Motyw kobiety w baśniach, bajkach i legendach”
gra kreatywna : „Sakrament Chrztu Świętego w prawosławiu i katolicyźmie” oraz Symulacje Biznesowe i „Dzieje psychiatrii w Wielkopolsce na studium przypadku funkcjonowania szpitala Dziekanka w Gnieźnie”
symulacja językowa – „Wątki apokryficzne w powieści Mistrz i Malgorzata Michała Bułhakowa” i „Opiniotwórcza rola mediów katolickich w Polsce na wiarę i poglądy ich odbiorców”
gra biznesowa – „Próby zachowania własnej tożsamości narodowej przez mniejszość ukraińską zamieszkującą Górowo Iłowieckie” oraz „Prawa kobiet w państwach Unii Europejskiej na danych źródłowych z Polski, Francji i Wielkiej Brytanii ”
zabawa językowa – „Erotyka w życiu codziennym mieszkańców starożytnych Pompejów” oraz „Świat fantastyczny w Balladach i romansach Adama Mickiewicza”
symulacja komunikacyjna : „Stan Wojenny w publicystyce polskiej i zagranicznej” oraz „Susze meteorologiczne w Polsce srodkowo-wschodniej”
zabawa strategiczna : „Zaburzenia komunikacji w miejscu pracy” oraz „Henryka Sienkiewicza „czytanie dziejów” na studium przypadku Potopu”
symulacja kreatywna : „Wizerunek wiejskiego dziecka w polskiej literaturze doby pozywityzmu poprzez pryzmat haseł pracy organicznej i pracy u podstaw ” i „Zróżnicowanie opinii dotyczącej rekreacji ruchowej wśród studentów pierwszych uczelni w Lublinie”