Symulacje integracyjne – hipotezy do zaliczenia


Zawiadamiamy że na programie Metodyka Kształceniowa i Symulacje Doświadczalne zalecamy nizej wymienione tematy do superwizji końcowej:

  • gra decyzyjna – „Prawa dziecka standardy krajowe i międzynarodowe” oraz „Czesław Niemen 1939-2004 życie i twórczość”
  • zabawa językowa : „Charakterystyka tabloidu na przykładzie polskiego dziennika Fakt” i „Wizerunek śmierci w literaturze polskiego średniowiecza (na studium przypadku „Rozmowy mistrza Polikarpa ze śmiercią” i „Skargi umierającego”)”
  • symulacja słownikowa – „Wykrywanie i lokalizacja przestrzenna śladów – systemy optoelektroniczne w pracy kryminalistycznej” i Produkcyjne Symulacje i „Ataki terrorystyczne na Duhrowce (2002), w Biesłanie (2004) i Moskwie (2010) na łamach „Newsweeka Polska” i „Polityki””
  • symulacja decyzyjna – „Znaczenie przyjaźni w powieściach Katarzyny Grocholi” i „Święta Góra Athos na stronach www. Rola internetu w przekazywaniu idei”
  • gra decyzyjna – „Wykorzystanie faktów w autokreacji polityka” i „Fenomen popularności filmu „Miś” Stanisława Bareja”
  • symulacja menedżerska : „Konstytucja 3 Maja 1971 r.” i „Kobieta w islamie z punktu widzenia i ocen religii chrześcijańskiej”
  • symulacja kreatywna : „Zróżnicowanie walorów turystycznych Meksyku” i „Geneza wspołczesnego stereotypu Żyda w kulturze polskiej”
  • gra biznesowa : „Znane i nieznane oblicza wybitnych postaci historycznych. Studium historyczno – kulturowe” oraz „Kulturowe uwarunkowania rozwoju turystyki w powiecie lubartowskim”
  • zabawa menedżerska : „Polska, kraj bez twarzy? Rola brandingu narodowego w budowaniu wizerunku i reputacji Polski” i „Jarocin w sieci dyskursu”