Potwierdzamy że na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Integracyjne rekomenduje się tu przedstawione tezy do zaliczenia:
gra zespołowa – „Zróżnicowanie opadów na terenie Polski” i „Włosy jako symbol kultury hipisowskiej lat sześdziesiątych”
zabawa menedżerska – „FC Barcelona jako symbol tożsamości narodowej Katalończyków” oraz „Podstawy miłości w utworach Jane Austen i Katarzyny Grocholi”
gra słownikowa : „Różne wymiary edukacji historycznej w Polsce z uwzględnieniem projektu historycznego Fundacji Patria Wielkopolska BUSU” oraz Terapeutyczne Gry Strategiczne W Produkcji i „Słownictwo handlowe ”
zabawa kreatywna : „Literatura polska poza zasięgiem cenzury 1944-1990” oraz „Bunt przedmieść Paryża z listopada 2005 roku w zwierciadle prasy francuskiej na tle porównawczym”
gra zespołowa – „Kultura, Polska i Polacy w twórczości Kazimierza Staniszewskiego” oraz „Teorie spiskowe próby wyjaśnienia historii”
zabawa biznesowa : „Feminizm – pojęcie modne, czy znaczące?” oraz „Stereotyp kobiety w czasopismach poradnikowych”
symulacja językowa : „Atrakcyjność turystyczna okolic Wetliny i wpływ ruchu turystycznego na zmiany w środowisku” oraz „Komunikacja międzyludzka ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji werbalnej i niewerbalnej”
zabawa zespołowa – „Kobiecość w filmach Pedra Almodóvara” oraz „Przestepczość komputerowa problemy współczesnego świata”
symulacja edukacyjna : „Polacy i Ukraińcy na terenie Warmii i Mazur” i „Kobieta w Policji przypadek czy wybór?”