Nagrodzeni

W ostatnim miesiącu zestawienie uhonorowanych nagrodami  uczestników prowadzonych przez nas spotkan przedstawia się następująco:
Antoni Słoik, z Warszawy – uczestnik warsztatu z planowania i delegowania – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów klienta
Anna Uroczy, z Karpacza – uczestniczka kursu z finansów dla nie finansistów – tytuł najsympatyczniejszego uczestnika
Damian Zamachowski, z Torunia – uczestnik treningu z motywowania pozafinansowego – tytuł najmilszego klienta
Wioletta Zwolińska, z Pcimia – uczestniczka treningu z przywództwa sytuacyjnego – tytuł najsympatyczniejszego klienta
Daniel Zapędowski, z Sopotu – uczestnik treningu z systemów oceny – tytuł najszybciej uczącego się uczestnika
Lucja Woźniak, z Mikołajek – uczestniczka warsztatu z kierowania projektami – tytuł najszybciej uczącego się pracownika
Wojciech Kowalski, z Mikołajek – uczestnik warsztatu z systemów oceny – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów pracownika
Lucja Woźniak, z Będzina – uczestniczka kursu z przedsiębiorczości i innowacyjności – tytuł najsympatyczniejszego uczestnika
Ireneusz Czapski, z Zakopanego – uczestnik kursu z zarządzania czasem – tytuł najbardziej zmotywowanego klienta
Wanda Tymochowicz, z Ojcowa – uczestniczka treningu z efektywności osobistej – tytuł najszybciej uczącego się klienta
Piotr Zapędowski, z Płocka – uczestnik szkolenia z rozwiązywania konfliktów – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów klienta
Celina Surdyk, z Tychów – uczestniczka warsztatu z komunikacji międzykulturowej – tytuł najbardziej zmotywowanego pracownika
Tadeusz Czapski, z Lublina – uczestnik szkolenia z rozwiązywania konfliktów – tytuł najmilszego uczestnika
Karolina Perłowicz, z Będzina – uczestniczka kursu z rozwiązywania konfliktów – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów klienta

Dodaj komentarz