Informujemy iż na programie Kształcenie Alternatywne i Gry Umiejętnościowe zalecamy poniższe zagadnienia do egzaminu:
gra językowa : „Sieciowa awataryzacja. Kreowanie użytkownika w cyberprzestrzeni” oraz „Wiatry lokalne na Ziemi”
zabawa zespołowa – „Społeczeństwo w magicznym świecie Superniani” oraz „Jacqres Lovis David a antyk i polityka”
symulacja językowa : „Przeobrażenia administracji wojskowej w latach 1945-2010 na studium przypadku Wojskowej Komendy Uzupełnień w Gnieźnie” oraz Doktoranckie Symulacje oraz „Wpływ narzędzi wyszukiwawczych na kształtowanie Word Wide Web”
zabawa językowa : „Święty Sawa i ród Nemanjiciów – między serbskim prawosławiem, a Świetosawiem” oraz „Chwyty perswazyjne stosowane w handlu”
symulacja kreatywna : „Wpływ wyszukiwarki Google na internet i użytkowników ” i „Portret współczesnej kobiety w miesięczniku „Twój Styl” – studium porównawcze na podstawie ocenianych egzemplarzy z lat 1994-2010”
symulacja kreatywna : „Dialog międzykulturowy w programach Unii Europejskiej. Teoria, a praktyka” i „Macedonia – Kształtowanie się narodu oraz kultury 1875-1939 „siła kultury – kultura siły””
zabawa menedżerska – „Polityka kulturalna i strategia rozwoju kultury w Polsce od wstąpienia Polski do UE na modelu powiatu poznańskiego” i „Absurd ironia groteska bronią przeciwko czasom terroru na danych źródłowych z twórczości Michała Zoszczenki i Władimira Wojnowicza”
zabawa kreatywna : „Przejawy banalności zła w esejach Josifa Brodskiego” i „Komunikacja w miejscu pracy, dialog klient – sprzedawca”
gra menedżerska : „Kuchnia polska a tożsamość Polaków” i „Fabryka Boleslawa Kasprowicza w Gnieźnie”