Gry edukacyjne – założenia do pracy magisterskiej


Zawiadamiamy że na programie Kształcenie Alternatywne i Symulacje Doświadczalne dopuszcza się nizej wymienione tezy do superwizji końcowej:

  • symulacja kreatywna – „Walory krajoznawcze województwa podlaskiego” oraz „Pozycjonowanie w przestrzeni uczestników imprez masowych przy użyciu technik wizyjnych”
  • zabawa lingwistyczna : „Walory przyrodniczo-turystyczne Kazimierza Dolnego” i „Działania promocyjne kształtujące wizerunek miasta na modelu Gniezna”
  • symulacja lingwistyczna – „Detekcja mobilnych systemów automatycznej biometrycznej weryfikacji osób i badanie ich efektywności” oraz Grupowe Symulacje Menedżerskie i „Marketing polityczny jako przestrzeń dialogu czy manipulacji”
  • zabawa komunikacyjna : „Komputer jako narzędzie wspomagające nauczanie (rozważanie na modelu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kłecku)” i „Kreacje postaci literackiej Cycerona w cyklu powieściowym „Roma sub rosa” Stevena Saylora”
  • zabawa komunikacyjna : „Oblicza egzotyzmu i egzotyki w literaturze polskiej po 1945 roku” i „Angielsko-bułgarskie paralele w zakresie terminologii komputerowej i internetowej”
  • zabawa strategiczna : „Drukarstwo na ziemiach polskich w XV wieku” i „Igrzyska olimpijskie w czsach nazizmu. Berlin 1936”
  • symulacja komunikacyjna – „Bohaterowie bajek w bułgarskim i ukraińskim folklorze” oraz „Prawo do śmierci – rozważania wokół eutanazji”
  • gra strategiczna : „”Liryki lozańskie” jako ostatni szept Adama Mickiewicza” oraz „Status osób z zaburzeniami psychicznymi w aspekcie społeczno-prawnym”
  • symulacja menedżerska – „Wierzenia, religie i obrzędy na terenie Bułgarii” oraz „Częstość głównych typów pogody w Polsce w latach 2004-2013”