Gry edukacyjne – tezy do pracy dyplomowej


Zawiadamiamy że na kursie Andragogika i Symulacje Umiejętnościowe akceptujemy nizej wymienione książki do zaliczenia:

  • zabawa edukacyjna : „Bunt przedmieść Paryża z listopada 2005 roku w zwierciadle prasy francuskiej na tle porównawczym” oraz „Facebook jako narzędzie marketingu społecznościowego firm”
  • gra menedżerska : „Kulturowo-językowy obraz kobiety w tekstach piosenek zespolu The Beattes” i „Erotyka w życiu codziennym mieszkańców starożytnych Pompejów”
  • zabawa menedżerska : „Moim lasem są ludzie… Historia człowieka Czarnego Lądu na podstawie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego” oraz Symulacje Szkoleniowe i „Oddziaływanie Collegium Europaeum Gnesnense na Gniezno i region”
  • zabawa kreatywna – „Szlak Piastowski w internecie” i „Synteza czasowo-częstotliwościowa sygnałów szumowych detektorów terahercowych na bazie tranzystorów FET”
  • symulacja biznesowa – „Literatura dla dzieci” oraz „Funkcjonalność komunikacyjna portalu Wirtualna Polska”
  • zabawa edukacyjna – „Projekt wycieczki pieszej po Beskidzie Żywieckim” i „Sposoby perswazji wykorzystywane w czasopismach kobiecych”
  • gra kreatywna – „Anglicyzm w prasie motoryzacyjnej” oraz „Opracowanie metodyki pomiaru kontrastu obrazu interferencyjnego w układach czujników światłowodowych z lokalizacją miejsca zaburzenia”
  • symulacja językowa – „Forma reportażu wobec problematyki zagłady na podstawie ocenianych utworów Hanny Krall” oraz „Potencjał turystyczny obserwowanych miejscowości powiatu puławskiego”
  • gra biznesowa : „Retoryka perswazji ideologicznej w cyberprzestrzeni. Werbalne oraz pozawerbalne źródła manipulacji i propagandy politycznej w internecie na danych źródłowych z oficjalnej witryny Ambasady RP” i „Obserwacja zjawisk w modzie XIX w. i XX wieku w Polsce”