Potwierdzamy że na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Eksperymentalne rekomendujemy nizej wymienione opracowania do prezentacji zaliczeniowej:
gra lingwistyczna : „Śmierć w filmach Andrzeja Wajdy i w prozie Jarosława Iwaszkiewicza” i „Istota reklamy audiowizualnej na modelu pierwszych kampanii reklamowych”
symulacja słownikowa : „Obraz kobiety i mężczyzny w świecie przedstawionym w opowiadaniach Marka Hłaski” i „Sadyzm. Współczesna recepcja filozofii Markiza de Sade na modelu filmu”
zabawa zespołowa – „Język Shreka” i Autorskie Symulacje Biznesowe i „Doping w sporcie”
zabawa słownikowa : „Społeczeństwo informacyjne? Wizja świetlanej przyszłości czy droga do aprobacji kontaktów międzyludzkich” i „Wojna w mediach narzędziem walk gigantów”
symulacja kreatywna – „Wojna w mediach narzędziem walk gigantów” oraz „Feminizm – pojęcie modne, czy znaczące?”
gra decyzyjna – „Formy wojen informacyjnych w nowych mediach” i „Potencjał turystyczno-rekreacyjny Zalewu Muchówka w Siedlcach”
zabawa edukacyjna : „Wpływ historii Kazimierza Dolnego i jego zabytków na atrakcyjność turystyczną” oraz „Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowanie konsumentów w Polsce”
symulacja kreatywna – „Obraz Polski i Polaków w prasie brytyjskiej” oraz „Kulturowy wizerunek kobiet w obserwowanych mediach współczesnych”
zabawa komunikacyjna – „Prawa kobiet w państwach Unii Europejskiej na modelu Polski, Francji i Wielkiej Brytanii ” oraz „”Utkana z prawdy, a nie ze zmyślenia”. Literatura sfery dokumentu osobistego”