Symulacje kreatywne – materiały do pracy zaliczeniowej


Ogłaszamy iż na programie Andragogika i Gry Integracyjne dopuszczamy poniższe tematy do egzaminu:

  • gra językowa : „Zamek i zespół podworski w Janowcu nad Wisłą jako obiekt turystyczny” oraz „Recepcja antyku w twórczości Wincentego Kadłubka i Jana Kochanowskiego. Wybrane problemy”
  • symulacja zespołowa – „Matteo Ricci SJ – wizjoner ewangelizacji i Dalekiego Wschodu” oraz „System ubezpieczeń społecznych w Polsce i krajach Unii Europejskiej”
  • zabawa zespołowa – „Komunikacja w rodzinie. Synteza zdarzeń komunikacyjnych w rodzinie polskiej i szwedzkiej” i Gry Symulacyjne oraz „Adam Mickiewicz: drogi życia- drogi twórczości (1798-1834)”
  • zabawa lingwistyczna – „Programowanie szlaków wędrówki turystycznej dla harcerskich obozów i wycieczek” i „O zamążpójściu – sytuacja kobiet w Anglii na rzełomie XVIII i XiX wieku na podstawie twórczości Jane Austen”
  • symulacja słownikowa – „Projekt spływu canoe po Wieprzu” oraz „Status osób z zaburzeniami psychicznymi w aspekcie społeczno-prawnym”
  • zabawa kreatywna – „Wizerunek kobiet Islamu” oraz „Krytyka systemu komunistycznego w utworach Živko Čingo”
  • gra słownikowa – „Częstość i długotrałość występowania dostępnych zjawisk atmosferycznych w Sandomierzu w latach 1991-2010” oraz „Ikony popkultury w kulturze masowej”
  • zabawa językowa : „Kategorie płci w twórczości filmowej Pedro Almadorovara” i „Zachodnioeuropejskie oblicza Wenus jako wyraz współczesnej mozaiki kulturowej”
  • symulacja komunikacyjna : „Zastosowanie spektroskopii plazmy wzbudzanej laserowo do identyfikacji dostępnych substancji organicznych” oraz „Reklama społeczna i inne metody służące zapobieganiu oraz zwalczniu cyberprzemocy w Polsce”
  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>