Powiadomienie – zadania końcowe – Kurs Instruktorski

Informacja – zadania końcowe – Szkoła Dla Trenerów



W tym miejscu prezentujemy obowiazujace w tym miesiącu zadania egzaminacyjne dla kandydatów w programie „Akademia Wykładowców Wewnętrznych:

Obowiązkiem egzaminowanego w Szkole Trenerów jest analiza oczekiwań edukacyjnych załogi jednej z niżej wymienionych jednostek pozarządowych i fundacji, a w kolejnym kroku zorganizowanie dla tej jednostki warsztatu na najlepiej pasujący do jej specyfiki jeden z poniższych problemów.

Pierwszym etapem egzaminu winien być blog seminaryjny tanie programy rozwjowe z gospodarowania czasem

SZKOŁA TRENERÓW PROPONUJE DO TESTU RÓWNIEŻ NASTĘPUJĄCE TEMATY SZKOLENIA:

  • skuteczne zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie ryzykiem. ryzyko w projekcie
  • Zarządzanie przez cele
  • Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów?


    ZESTAWIENIE STOWARZYSZEŃ DLA KTÓRYCH ZALECANE JEST REALIZACJA SZKOLENIA:

  • DOWNA W ŁODZI”
  • STOWARZYSZENIE POMOCY OSOBOM AUTYSTYCZNYM „DALEJ RAZEM”
  • FUNDACJA IM. MATKI TERESY Z KALKUTY W KRAKOWIE
  • WIELKOPOLSKIE TOWARZYSTWO EDUKACYJNO – KULTURALNE
  • FUNDACJA „EX ANIMO”
  • OTWOCKIE STOWARZYSZENIE TRZEŹWOŚCIOWE „KLUB ABSTYNENTA PANACEUM”
  • STOWARZYSZENIE NA RZECZ DZIECI Z NADPOBUDLIWOŚCIĄ PSYCHORUCHOWĄ
  • WIEJSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH INTELEKTUALNIE I RUCHOWO
  • STOWARZYSZENIE PRZYJACIÓŁ SZKOŁY W ŻĘDOWICACH
  • LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA „WARMIŃSKI ZAKĄTEK”
  • CARITAS ARCHIDIECEZJI ŁÓDZKIEJ ORGANIZACJA POŻYTKU PUBLICZNEGO
  • SWARZĘDZKI KLUB SPORTOWY „UNIA”
  • EUROPEJSKA FEDERACJA DORADCÓW FINANSOWYCH – EFFP POLSKA
  • FUNDACJA IRASIAD – ZAGUBIONYM
  • FUNDACJA NA RZECZ OSÓB POTRZEBUJĄCYCH „ZAPAŁKA”
  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>