Gry komunikacyjne – problematyka do zaliczenia


Zawiadamiamy iż na programie Organizacja Szkoleń i Gry Szkoleniowe zaleca się poniższe tezy do prezentacji zaliczeniowej:

  • symulacja językowa – „Uniwersytet w Internecie, a Internet na uniwersytecie. Cyberprzestrzenne doświadczenia Collegium Europaeum Gnesnense” oraz „Opinie grup pacjentów na temat poprawy zdrowia po pobycie w uzdrowisku”
  • zabawa kreatywna – „Struktura społeczna osób zwiedzających Zespół Pałacowo-Parkowy w Puławach” oraz „Wizerunek śmierci w literaturze polskiego średniowiecza (na danych źródłowych z „Rozmowy mistrza Polikarpa ze śmiercią” i „Skargi umierającego”)”
  • gra edukacyjna – „Możliwości i perspektywy rozwoju turystyki rowerowej w dolinie górnej Bystrzycy” i Słownikowe Symulacje i „Propaganda okresu gierkowskiego w zwierciadle filmów Stanisława Barei”
  • symulacja biznesowa : „Sowieckie deportacje i eksterminacje ludmości polskiej w latach 1940-1941” oraz „W syberyjskim piekle studium człowieka”
  • zabawa decyzyjna : „Kurdowie w Turcji w XX i XXI wieku” oraz „Współczesne słonictwo kontrkultur muzycznych – język młodzieżowy”
  • gra zespołowa – „Czałga i disco polo. Fascynacja i wstyd” oraz „Współczesne role kobiece kreowane w miesięcznikach „Poradnik Domowy” i „Twój Styl””
  • zabawa komunikacyjna – „Katolicyzm – Prawosławie jeko religie chrześcijańskie” i „Obraz społeczno-kulturowy gminy Niechanowo od XIX do XX w.”
  • gra biznesowa – „Moc perswazyjna nagłówków prasowych” oraz „Zachód i wschód na Świetej Górze Atos. Dialog czy zderzenie tradycji?”
  • zabawa lingwistyczna – „W poszukiwaniu intertakstualności – Detekcja dostępnych utworów literackich” oraz „Ziołolecznictwo – dawne, a współczesne na przykładzie pierwszych źródeł literackich”
  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>